torsdag 17. mai 2012

17 mai og legevakta!

Hei og hå! jaaa.. da vare 17.mai plutselig igjen! åååå.. nå begynner jeg virkelig å lure på om denne dagen har noe vondt om meg. !! dagen starta kjempe bra.. sol og tog, å endelig en ute feiring igjen med den vakkre gutten min. =) meeeeeen sååååå...

smeller det plutselig løs en tannverk fra helvette selv. tårene spruter og kroppen skjelver. å en ting skal jeg si dere.!!! DU VEIT IKKE HVA INTENS SMERTE ER, hvis du ikke har hatt en grusom tannverk. etter helt kaos i heimen, måtte jeg kaste inn det hvite flagget, uansett hvor REDD jeg er dissa tannlegene, å krype til korset.. å dra på tannlegevakta. her hadde visst alt gått ned til nerva. fy skamme!!! etter 1300kr fattigere og en bedøvd munn som verken kunne spise eller drikke. var det bare å dra hjem med halen i mellom beina for at en ikke presser seg selv til å gå til tannlegen når det først begynner. SÅ en ting skal jeg LOVE dere!! - Begynner dere å få vondt i tenna!! sÅ GÅ TIL TANNLEGEN MED ENGANG før det blir for ille..!!

Jeg har lært leksa mi ihvertfall!!!

men jeg skal legge ut et bilde av den kjekke kjæresten min og toget før i dag! :) Det var ihvertfall koslig! ^^

Vakkre Kristian Min !♥

17.mai toget.
Im Out- B*

Ingen kommentarer: